thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kom hem för en liten stund sen och fyfan va kallt det är ute.
Dagen har varit så jävla bra! Var iskolan, det var typ bara jag och lina.. och aston. Skrev provet och kommer typ få mvg sååå nice!
Mötte eleni vid gullmars och sen kom även johanna och simone så det blev liten miniträff på bussen.
Hästen hade lera upp till öronen..jävla lortgris! och sen vill han ju inte bli borstad i ansiktet så det tog aslång tid innan han var någolunda ren. Sen red jag och eleni runt lite, mysigt väder och bara snacka som fan då jag åker på måndag..
Sen åkte jag till haninge och träffa lina och johana sista gången innan vi åker, fyfan så sorgligt att vi inte kommer ses på 3 veckor! Men jag hade askul iallafall.
Gick hem och nät jag går in på uppfarten så står ett rådjurshelvete precis vid granen, så den står typ mindre än en halvmeter ifrån mig, fick typ hjärtattack. Båda bara står och stirrar på varann och sen springer båda för livet.
Haha nej bara rådjuret sprang för sitt liv. Ganska coolt var det ändå för vi stog där en liten stund, den var fin.
Vet inte vad jag ska göra imorrn då det blev ändrade planer :(
Får se.. måste nog börja packa tror jag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: