thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kom hem sent igår så pallade inte skriva, la mig direkt i sängen när jag kom hem.
Dagen gick asbra igår, blev förvånad över att han skötte sig så bra. Körde lite  viltspår och vanligt spår. Viltspåretgick jättebra och han verkade tycka att det var askul. Så nu ska jag ha med honom varje torsdag, vilket betyder att  jagg kommer få ha honom här hemma miinst en gång i veckan..det kan inte bli bättre.
Sen åkte jag ner till stallet, red ut med pella och simone, kiwi blev asfin super nöjd med ridningenjust nu.
Lång skoldag idag sen åker jag ner till stallet. Rider med pella idag med ochså får vi se om vi får sällskap av hanna.
Det är redan fredag, känns dock som om det är typ onsdag.. kommer nog iallafall bara vara hemma, får se nnär jag kommer hem från stallet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: