thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Nu tror jag att den är färdig, kanske ändrar lite senare..
Men nu har jag börjat på en ny i det nya blocket jag fick av sandra idag. Är inte riktigt van att teckna i ett sånt stort, tror det är A3 eller jag vettefan.Så det är iallafall stor skillnad att gå från A5 till A3 haha menmen får se hur den blir sen när den är klar. Men den kommer ta ett tag att göra..
Imorrn är det måndag..vart fan tog helgen vägen känns det ssom.
Men det kommer nog bli en bra vecka, får ju ha min bebis 2 dagar mitt i veckan så då är man ju lite taggad iallafall.

Kommentarer

  • muttan säger:

    är det någon som börjar på P eller??? Trodde du hade kommit över dedär nu.. tydligen INTE................................................................................

    2012-11-18 | 23:11:32

Kommentera inlägget här: