thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Dagen har gått så jävla bra och balto var asduktig idag. Han lärde sig tasstarget, slalom, gå mellan benen, hoppa upp på ryggen och gå. Jättekul när vi visade allting för rolf och kerstin, dom tyckte det var jättekul. Det är roligt att ha med honom dit, han sköter sig så jävla bra och han tycker det är jättekul. Asnöjd!
Kiwis utslag har iallafall försvunnit nu så på lördag kommer jag kunna rida lite så det ska bli kul.
Imorrn är det fredag och det är den första fredan på länge som jag är hästledig och hundledig, vet inte vad jag ska göra än men det blir väl kanske bara att va hemma. På lördag ska jag upp tidigt till stallet och efter det har jag roxy hela dan till natten. Måste komma ihåg att ta med mig min pannlampa från stallet också eftersom det är kolsvart där ute..
Nu ska jag fortsätta kolla på AHS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: