thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Pella klagar på att man uppdaterar dåligt men vafaan man har ju inget att skriva..
Dagen har varit otroligt seg och har bara velat sova..
Hade dubbeltimme sällskapsdjur imorse och vi var 3 stycken.. sen kom 2 st senare menmen. Gick igenom hundfoder ganska intressant fakstisk meen väldigt mycket var det och nu har vi en läxa som vi ska jämföra två olika foder med energi,kostnad och vad det nu var. Sen kom vi även på att det här är det sista vi har i sällskapsdjur och vi ska inte ens ha prov. Asså fatta,så jävla nice!  
Sen hade vi paddan 1 timma, fick reda på vad vi ska ha till provet som vi ska ha efter jul så det är ju nice. Men kommer ändå få ig på skiten så bryr mig inte.
Fick chicken tikka masala till lunch och fyfan va gott det var! Var ashungrig också så det blev suuper.
Sen hade vi ekologi och mikrobiologi och var inte med alls, skrev bara av tavlan och längtade hem.
Nu är jag hemma och väntar på att molly ska sluta jobba, får se vad vi hittar på..kanske dra in till stan eller bara stanna inne i värmen och ha det mys i mitt nya megarum.
Min kompis skickade nyss en bild att det var hästar ute på tyresövägen vid skarpnäck, usch stackarna undra varför dom sprungit ut dit, står mitt på vägen också.
Aja nu ska jag ta en varmdusch och sen börja fixa mig lite så att man är klar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: