thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Blir så jävla irriterad och besviken. Jag kan inte ens komma ihåg senast jag bara låg inne en heldag utan att ens gå upp ur sängen. Och idag kände jag att jag bara inte orkade ta tag i livet och det var EN ENGÅNGSHÄNDELSE, och då får jag ett helvete för det, för att jag inte gjort ett piss hemma. Du säger det som om jag alltid gör så, att jag inte gör nånting annat än att bara ligga i sängen hela dagarna. Jag vet inte varför jag kämpar så mycket för att sen bara få höra hur hemskt det är för dig som bara fått döttrar. Förlåt för att jag inte är det du önskat dig, förlåt för besväret.
 
Imorgon ska jag iallafall spendera så lite tid som möjligt här hemma, klarar inte av att vara här.
Har två hästar som ska ridas och sen kanske jag ska gå och träffa min älskling som jag saknar asmycket nu då det var två veckor sen jag fick träffa honom.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: