thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Tjoo pallar just nu inte att blogga.
Igår var jag med min finaste i 4 timmar. Gick ner till kyrkogården och tände ljus, lekte, han fick sin julklapp som han hade sönder på 2 röda.. men han tyckte iallafall om den. Sen satt vi bara och pratade och hade det mysigt resten av tiden. Han blev lite lessen när jag skulle gå då han inte fick följa med.. men ska kanske ha honom några dagar nästa vecka om jag inte ska jobba.
Idag åkte jag ner till stallet på morgonen, red ut med pella och hon fick sin julklapp.
Jag blev klar i stallet runt 12, åkte iväg till farsta och köpte de sista julklapparna och lite saker till mig själv.
Imorrn är det julafton, känns verkligen inte som det.
Tanken var ju att jag skulle ha den nya klänningen imorgon men nu vet jag inte om jag verkligen vågar ta på mig den. Får se hur det känns imorgon..
Nu ska jag börja på en ny bild tror jag, känner lite inspiration på gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: