thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kom hem för en stund sen, gick ju upp kl 6 imorse och åkte iväg till stallet. Bettan skulle till ridhuset så gick med dit, han blev jättefin idag.
Sen var vi kvar i stallet ett tag, fixade och snackade, alltid lika trevligt sällskap.
När jag var påväg hem blev jag så jävla hungrig så gick upp till pappa och gubbarna i centrum och käka lunch med dom. Riktigt roande faktiskt, älskar dom där filurerna. Tippade lite, tog lite öl och åt en asgod lasange!
Jag och fredde tippade tillsammans så hoppas vi vinner mycke pengar nuuu.
Vet inte vad som händer ikväll, skulle kanske dra ut med vickan men då ska jag fan dra med mig linus också.
Justja, igår såg jag och molly på berättelsen om pi.. den var så jävla bra, älskaren
Ajja nu ska jag väl typ ta det lungt ett tag, kanske träna lite sen
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: